|
Kahve yumurtalık kanserinden koruyor ABD`de, son 25 yıldır, 25 bin kadın üzerinde yürütülen bir araştırma `kahvenin yumurtalık kanseri riskini azalttığını, alkol ve tütün tüketiminin ise artırdığı` ortaya koydu. `Harvard Medical School" uzmanlarının araştırmasına göre, günde en az 3 fincan kahve içen kadınlarda yumurtalık kanserine yakalanma riski yüzde 25 azalıyor.
|
 |